Маршрут на гору Кострича

Складність маршруту: середня;

Протяжність маршруту: 15 км;

Родзинки маршруту: сироварня Буков’єн, справжня гуцульска колиба та пастухи, краєвид на Чорногірський хребет та найвищу вершину України – гору Говерла.

Маршрут бере початок неподалік Кривопільського перевалу, (48.2108995, 24.6664103) https://goo.gl/maps/Wq7gDATK6LtqWHrUA. Одразу при з’їзді з головної дороги стоять альтанки, де можна поснідати та випити чаю перед походом. Звідси ж починається маркування червоного кольору.

Приклад маркування на маршруті

Дорога біжить повз гуцульські хати і скоро виходимо на велику полонину – орієнтиром служать великий старий бук і телекомунікаційна вишка.

Далі стежка заводить до затишного лісу і пропонує два варіанти маршруту на вибір. Стежку з жовтими маркерами я б радив вибирати, якщо до цього були опади, або якщо ви хочете скоротити шлях. Червоний маркер веде довшою стежкою, яку регулярно перетинають струмки. Тому після дощів пройти цю ділянку не замочивши ноги – справжнє мистецтво.

Підйом по червоному маршруту на полонину Веснарка вельми крутий. Трекінгові палиці – дуже бажана одиниця спорядження. А з самої полонини відкривається запаморочливий краєвид на Чорногірський хребет.

Відомий Бук

Стежка стрімко біжить вгору між корінням і камінням. Ближче до вершини повертаємо ліворуч і виходимо на поляну. На поляні є джерело, де варто набрати води, бо далі її вже не буде. Там видовбані в камені 5 ємкостей — в які набігає вода. Ці ємності по-гуцульськи називаються головиці. З них п’ють воду і люди і худоба та навіть дикі звірі. Від поляни до вершини хребта йти лише 10 хв. Ось і красива Чорногора! Це просто унікальні краєвиди, хоча мандрівники кажуть, що з гори Кукул теж можна побачити щось схоже. Відпочиваємо і фотографуємо крокуси і файнезні краєвиди.

Чорногірський хребет. Говерла та Петрос

Далі стежка повертає праворуч і йде по хребту. Заходить в ліс, а потім виводить нас на полонину Веснарка, де є справжня гуцульська колиба-сироварня. Також звідти красивий вид на г. Хом’як

Вид на Хом’як

З полонини Веснарка стежка повертає праворуч і заходить у ліс. У лісі стежку перетинають десятки струмків, які треба перестрибувати 🙂 Згодом виходимо до місця, звідки починали похід.

Маршрут оцифровано в рамках проєкту “SWIFT: Карпатська пошуково-рятувальна мережа”, що впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу.